onsdag 21. januar 2009

Vinter og vår







Takk for hilsner, både her i bloggen og andre steder.






Jeg er visst litt treg her ennå. Det blir vel bedre vaner etterhvert. Gamle hagedagboksvaner er vonde å vende. Jeg går til hagEgal for å få inspirasjon - vant til at hagedagbøkene strutter av frønyheter og andre gode forslag. Men en dag skal jeg lete opp frøbloggerne - men det krever litt startinsats:-)

Regnvær her i dag. Sneen i Marka setter seg før nye mengder kommer dalene i helgen - håper jeg. Det er veldig fint å like både vinter og vår - da bare må jeg vinne!! Ser på bilder - og gleder meg til vår.... ser ut - og gleder meg til skitur.

Heltpåjordet /Anne Mari - du er slett ikke på jordet! Fikk et hyggelig gjensyn med drivhuset og hagen din nå :-))


3 kommentarer:

Sigrid sa...

Så der var du i gang igjen :-)
Hyggelig!
Skal du på kurs på fredag? Det skal jeg :-D

Maria sa...

Ja... du og jeg og 198 andre!

Anne på Moseplassen sa...

maria, fordi du er den trivligeste hagedama jeg veit om så ligger det en sånn award til deg hos meg :)